2012-06-19

EMLÉKEZÜNK


TEGNAP MÉG EGYÜTT...

ELMENT A NAGY GONDOLKODÓ 



Tegnap este befejezte földi pályafutását VARGA CSABA korunk egyik legnagyobb nyelvkutatója és rajzfilmese.

Rengeteg könyv, előadás őrzi emlékét és mi, akik ismertük, most nem találunk szavakat..Két héttel ezelőtt jelent meg legutolsó könyve, amelyre oly nagyon büszke volt, és amelyben ismét felfedte nyelvünk legmélyebb rétegeit.. Múlt hét vasárnap még együtt nevetgéltünk a könyvhéten kiadója sátránál... és ma már nincs közöttünk...

Drága CSABA! Köszönjük hogy voltál nekünk, köszönjük hogy társaid lehettünk utadon! Tanításaid tovább visszük, életművedet nem hagyjuk a feledésnek.

Mély megrendüléssel: Barátaid, ismerőseid és azok, akikkel oly sokat beszélgettél és akik oly sokat köszönhetnek NEKED...

"Ama nemes harcot megharcoltam, futásomat elvégeztem, a hitet megtartottam, végezetre eltétetett nekem az igazság koronája, amelyet megad nekem az Úr, az igaz bíró ama napon..."

Viszlát Csaba, egy jobb világban! 
www.dobogommt.hu


***********************************************************************
Szeretettel tudatjuk mindazokkal, akik szerették és tisztelték, hogy
Máté Imre 2012. június 16.-án elhunyt.

Temetésére szűk családi körben kerül sor, kérjük ezen döntés
tiszteletben tartását!
Yotengrit-szellemben tartandó nyilvános búcsúztatásáról a későbbiekben
intézkedünk!

Gyászoló Családja


ui.: A  2012. június 24.-ére meghirdetett Ispiláng ünnepünk elmarad.

-- 
YOTENGRIT  a Tengervégtelen Ős-Szellem Egyháza

Bágyogszovát, Rákóczi u. 13., H-9145
Tel/Fax (+ 36-96) 273-227
http://www.yotengrit.hu/