2011-06-27

Kali, avagy Jehova a zsidók és keresztények ISTENE







:

 

"Kali, a Vaskorszak ura vastrónon ül, fején az univerzális hatalom koronáját hordja, jobb kezében vasból készült királyi jogarát tartja, lábait pedig a három vlág jövőjén nyugtatja. Teste feketén ragyog, mint a hold, izmai nyers erejét sugározzák, s testének kontúrja oly szögletes, mint a faragott kő.
Ahogy trónján ül, teste elnyel minden fényt, megszüntet minden hangot és megsemmisít minden érzést. Léte felemészti a jóság minőségének jeleit, s a tudatlanság és a szenvedély bűzös izzadság-leheletét árasztja. Lábán bőrcipőt visel, testét cifra aranyékszerek díszítik, virágfüzére, ami a térdét csapdossa, egyszerű büdöskéből készült.
Hangja oly borzalmas, mint a rianás, ami kettészakítja az univerzumot, megremegteti a jámborok szívét, az ember bensőjébe hatol, s nemcsak kívülről, hanem belülről is visszhangzik. Hangja beszennyez minden kezet, s egyben a létezés minden atomját. A hang, melyet kiejt, balsorsa minden önmérsékletnek, nemességnek, becsülelességnek és igazságnak, és mindenekelőtt az ördög hangja.


Kali egyszerre láthatatlan, érzékelhetetlen, megfoghatatlan és egyben ezer formában megjelenő, ezer  arcot öltő valóság, aki mindig onnan közelít, ahonnan sohasem vártuk volna. Kali az az ösztönzés, ami bűnre csábít, s ő a sohasem lankadó kísértés. ("Mi atyánk ne vígy minket a kísértésbe!" - Kihez is imádkoznak akkor a keresztények? A választ itt találod: János 8.44) A kérlelhetetlen vágyakozás azokra a dolgokra, melyek nem számunkra lettek félretéve. Kali számára nincsenek ajtók, falak, távolságok és idő. Kezében tart minden kulcsot, s még elménk kapui is kinyílnak számára. Képes behatolni gondolatainkba, álmainkba, s rávenni minket a legnagyobb képtelenségekre. Térben mindenütt és időben mindenkor egyszerre jelen van, és mindenkivel személyre szabottan foglalkozik. Nem szalaszt el egyetlen alkalmat, és nem fukarkodik átkozott tanácsaival sem. Látja, mikor felébredünk, fürdünk, ürítünk, étkeztink vagy éppen alszunk. Jobban ismer mindenkit, mint az Úron kívül bárki más, és pontosan számon tartja gyengeségeink sorát. Kellő pillanatban odnnyújtja a tábla csokoládét, a maroknyi pénzt,  az ellenállhatallan hölgyek társaságát, az olcsó élvezeteket, a kábítószert, egy üveg szomjat oltó alkoholt, a cigarettát, egy káprázatos kocsit és azokat a látszólag fantasztikus Iehetőségeket, melyek később végzetes romlásba dönthetik életünket.


Kali alapvetően gonosz, és egyetlen célja az, hogy a testet öltött lelkek gyengeségeit kihasználva tönkretegye őket. Akkor boldog, ha szenvedést lát, jajveszékelést hall és kisiklott sorsokat taszíthat végérvényesen a pokolba. Kali mindenre hatással van, minden rendelkezésére áll, számára nincs akadály tervei végrehajtásában, s úgy használja a testeinket, ahogy az ügyes bábművész irányítja felülről a marionettfigurákat. Ő a legnagyobb illuzionista, varázsol, teremt, elrendez úgy, hogy minden a lehető legvalóságosabbnak tűnik számunkra.
Ügynökei segítségével észrevétlen hálót fon körénk, ami szorosan gúzsba köt, bogy végül szenvedéseinkkel magunkra hagyatva, kacagva taszítson kedves fia, a Halál és felesége, a Félelem karmai közé.
Kali képtelen a segítségre, és sohasem ad lehetőséget a választásra. A vele való, együgyű küzdelem egyenlőtlen harc, végkimenetele nem kétséges. Nem próbál tanítani senkit, mert célja a lélek bűnbe taszítása, csapdái pedig avatatlan szemek számára észrevehetetlenek. ÁIlandó zavart kelt a tiszta fejekben, megkavarja a gondolatokat, bizonytalanságot és szorongást ébresztve oly zavaros színekkel ábrázol, hogy a helyes választás esélye eltűnik a szemünk elől.


Kétséget és viszályt kelt az emberek között. Ellenségekké változtatja a legjobb barátokat, szembefordítja az apákat és fiaikat, örökre elválasztja a szeretteket. Megkeményíti a szívet, amely ettől oly üressé válik, hogy képtelen lesz befogadni az istenszeretet megját. hatására az ember elveszíti a hitét embertásaiban, a világban, a létezésben s végül istenben.
Olyan vihart képes teremteni, mely mindent és mindenkit elsodor, s csak azok menekülhetnek meg, akik erősen kötözték magukat a hit árbócaihoz.
Végül, de nem utolsó sorban Kali a vallásosság legfőbb ellensége. A Vallástalanság fiaként úgy manipulálja a tudatlan lelkeket, hogy csalódjanak vallásukban, vallási vezetőikben, hittársaiban, hogy ne kövessék a vallás elveit, hogy kétségeik legyenek az Úr létezésével kapcsolatban. Kali nem híve az istenség Legfelsőbb Személyiségének, démonikus természete folytán örök ellenségének tekinti az Urat, olyan riválisának, akinek a térnyerését minden eszközzel meg kell akadályoznia. Tagadja Krsna felsőbbrendűségét, önmagát képzelve irányírónak."
/Yudhisthira Dása - Dharma négy lába/